marți, 20 iulie 2010

Sf. Roman Melodul

42 de comentarii:

Gina Radna spunea...

Ai meseria mea aici cap corecta,vrem daruri pe crestete numele noi cu porecle eu parinti sot bunici[3] 1900-vesnic[avem darurile toti de la tine muzeal arhiva aici popi vesnic gratis etern].Maria Marceana,Teodosia Timeea Maria Magdalena Andreea Magda, Constantin Clement Mihai Sisoie Maria Marieta Mihail Ila,Dino George Nicolaie Filimon 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

au parintii sotul bunicii[3] eu creierul meu corect in capete linia dreapta sanatoasa corecta medicala[iscalesc medical vorbe ai lor],au actele documentele registrele mele cu drepturi obligatii fiecare ce este mintea mea corecta sanatoasa au si ei ca mine[au raiul meu ] 1900-vesnic.Au inima mea de zamvrii psihofrenologica vesnic memoria mea corecta sf icoana sf Maria cu Pruncul in suflet] 1900-vesnic in terafimi[ca mine noaptea ziua corect vesnic secrete psihologice vesnic plan de constructie vesnic.

Gina Radna spunea...

a pus sfantul semnatura cu parintii pe actul certificat de casatorie lumesc si bisericesc cu urmele chimice legale corecte,,,nunta din cana Galileii,,1900-vesnic ale mele vesnic.Avem vesminte albe taranesti eu cu sotul 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

are parintii eu sotul camasi de noapte albe ciorapi de nunta botez immormantare,rochie de casatorie neagra fusta si bluza alba interioara haina de nunta din val perdea,si buchete nunta frumoase Flora 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

este nunta mea si sot rochie alba de mireasa si costum negru de stat roman[sf Filofteia] oficiata de sf Roman Melodul 1900-vesnic[bani vesnic].

Gina Radna spunea...

avem iscalitura semnatura eu parinti sot pe acatistul sf Ioachim si sf Ana corect 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

am semnatura nunta eu sot de la vice si primar local frumos 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

are semnatura nunta casatorie dispensa sotul meu 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

sintem Mungo Geri Sporturi argesani victorieni, Sporturi[clasici luna 1900-vesnic].

Gina Radna spunea...

sint calugarita argesana nedreapta,tata frate bisericesc nedrept mama comitet parohial bisericesc membra nedreapta,sintem semper magister liberti corect de 13 1900-vesnic arian cum am cerut de nota 10 corect,avem iscalitura pe acatist Ioachim si Ana sfintii 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

este sufletul inima constiinta cugetul darurile in lucrarea mea sf slujbas usi Altar aici sat corecte 1900-vesnic[cu dovezi toti marturi frenopsihologic vesnic si etern[ii las ai lor sa priceapa,,fisele,,au arhiva 1900-vesnic,,la zi,,plicuri cu legi gratis vesnic.

Gina Radna spunea...

avem toate lozurile aici sat calificari armata scoala servici partid politie biserica ajofm,eurocor,profesionale ucecom, solaris,artropod,iscir,vechi legionare,ieftine,scoala de arta postale plicuri,mostenite,Dan Voic,formare continua,manastire,eu parinti sot bunici[3] gratuite toate integral cec dl Ronc,1900-vesnic in foi de parcurs vesnic.

Gina Radna spunea...

am contract cu ,,Adresa popilor,,aici sat generala1-8, si posta,profesor de rusa scolar 1900-vesnic corect libert semper magister vesnic,cuvantul vesnic,,.

Gina Radna spunea...

sint Ilia Magda vernil monocrom rusesc cu dreptul meu civil canonic inchizitie Sporturi Ceylon[obeliscuri CEC],gen Trotchi,corect arian cum am cerut nota 10[legale vesnic monetare vesnic].

Gina Radna spunea...

sint cu tuberoze calugarita romanova cu afacerile in cartea lui Isus Hristos romanov,corect cu am cerut arian de nota 10[cei cu tuberoze frumos gratuit muzeal i.g.duca] 1900-vesnic[porumbel] vesnic.

Gina Radna spunea...

sint calugarita romanova gregoriana 1900-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

au stampila mea pe maini si eu pe ale lor toti comune eu popa Motoc parinti bunici[2] sot de Vanzari 8 clase gratuite 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

este contributia noastra eu parinti bunici[3] sot curata, corecta sanatoasa luminata 1/13 corect nota 10 arian cum am cerut credite pisa si bologna cu gramatica noastra,,la soarele de la Amarna guvernul Rou] 1900-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

sintem ingeri oameni ai sfintei Mari cu haripe aripe albe eu parinti bunici [3] sot 1900-vesnic.,si etern.

Gina Radna spunea...

au barbatii gratuit croitoria lui R.M cnp[IDnp cu semn tot votivul antebelic de legi[pret unde sint eroi politica actiune televiziunea mea consecutiva gratis vesnic],corecta ariana cum am cerut corect de nota 10 muzeale i.g.duca muzeu Sacerd[iconari] de armata la noi in Varz...1500-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

sintem,,mobilizati GORKI PESCA la Putin eu parinti bunici sot 1900-vesnic si etern corect sa stiim[avem livrete de familie vesnic[avem capetele corecte radiograme la rusi vesnic].

Gina Radna spunea...

sint,,moxalisma corecta ariana cum am cerut corecta de nota 10 cu dovezi toti marturi psihofrenologic secrete cuvantul ,,eu R.M cnp[IDnp] datata cu carbon 1900-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

sint paparazii,in Pitesti Arges judet televiziune catal zelot sef nedrept cheia la gat eu parinti sot bunici[3...banii in mana chitanta cec dl Ronc...1900-vesnic[1849 vesnic].

Gina Radna spunea...

au pus zetarii tiparnita tipografie semne corecte pe operele noastre ziaristice eu parinti sot bunici[3] 1900-etern si vesnic.

Gina Radna spunea...

au barbatii sulul meu si acatistul meu scris online audio you tube corect,,scarita raiului,,cu dovezi invatatura ortodoxa uniforma mea 1900-vesnic corecte.La radiodifuzor ca,,lacramioara parfumata,,vesnic.

Gina Radna spunea...

sintem toti copiii bisericesti Biserica Romana sint melopee arta grafica califonica toata opera mea cuvant sunet litografie gratis eu parinti bunici[3] sot[crucile la gat 1900-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

sintem toti vasilaiti partid stat eu parinti bunici[3] sot corecti 1900-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

,,banii de provenienta,,de unde la notar sint foile de parcurs cu activitatea legala si proiectele noastre sigilate Hanucka la Procuratura judeteana AG judet],iobagi,eu parinti bunici[3] sot corecte,toate informatiile la zi cum, 1900-vesnic[intuneric vesnic].

Gina Radna spunea...

au parintii sotul bunicii[3] eu B.I grii de armata si toti comune cu viata lege drepturi obligatii,,la zi,,secrete psihologice iscalesc chitanta ai lor, in acte gostile apostile ,toti la fel cu b.i grii armata ca al meu sa stie tot cuvantul 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

sint cu toata opera califonica la schit Putna de bine rau fericire frumos justitie corect cum vreau gratuit 1900-vesnic si etern..

Gina Radna spunea...

sint jucariile mele corecte frumoase de lumina,,pe ce s-au bazat sunet randuiala intregistrata cum cat unde politica,,in subsol sf Altar Putna 1900-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

sint responsabila cu sporturile in Arges judet fosta RFG Jobbyk/Fidesj[sf Nicolaie 1900-vesnic si etern].,cuvantul etern.Savaot sf Mina Dobzeu vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

in B.O.R responsabila vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

am dusmanie pe Mihait [motivul],sintem cu insemne Electrica pe registre acte documente foi de parcurs eu parinti bunici[3] sot 1900-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

sintem gregorieni romanovi arta gregoriana cu semne registre acte documente chitante ,,vitelul de aur,,arta in justitie artist V.Muce...eu parinti sot bunici[3] frenologice 1900-vesnic arian cum am cerut corect de ota 10[u2 arta sovietica].

Gina Radna spunea...

am cununia nunta casatoria petrecerea oficiata la ,, clopotel din arg,,eu sot [sa stie ca mine] 1900-vesnic[certificat de casatorie vesnic].

Gina Radna spunea...

este planul meu cadastru marturii dovezi probe fapte iscalituri in lavra metoc atonit local Frasn corecte arian de nota 10 cum am cerut eu 1900-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

avem semne pe maini de Parchet AG judet toti din sat aici 1900-vesnic si etern.

Gina Radna spunea...

i-am dat foc si la siloz si ei si gospodaria le-am dat foc si rude si lumesti corect sclep politie aici sat eu parinti bunici[3] sot 1900-vesnic la Parchet iobagi argesan.

Gina Radna spunea...

sa stie mamii cine ce a facut serioase cu urme chimice sa-i dea in judecata la nebuni 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

,,Pogromul ,cu tot arsenalul,dupa Rad,,,la Statul roman Gafencu cu 100 intelectuali[arhiva datat la zi sf lumina a Soarelui,iscalit ai lor sunete 1900-vesnic unde vesnic.Credinta noastra corecta ariana cum am cerut Racovita si Ganditorul de la Hamangia eu parinti bunici[3] sot 1900-vesnic.

Gina Radna spunea...

au toti calimn,oamenii de aici din sat,au ca mine muzeal i.g.duca,,invatatura mea corecta sange ca al meu de ospatara cu neamurile au moxalismul meu corect gratuit 1900-vesnic.